۳/۱۹/۱۳۸۹

هاشمی: می خواهیم رهبری را مدت دار کنیم. خامنه ای: طرح خوبی است، بعد از من اجرا کنید.


مطلبی که پیش رو دارید خلاصه ای است از سخنرانی سه ساعته یک مقام امنیتی که خود را مشفق معرفی کرده است در جمع روحانیون استان ها در مشهد. تیتر مطلب هم از یکی از فرازهای آن گرفته شده است که اتفاقا خنده حضار را هم به دنبال داشته است.
لینک دانلود فایل صوتی :http://www.mediafire.com/?5lm22w0t2ym#2

 تاریخ آن هم چند روزی بعد از 13 آبان سال 1388 است و هنوز اتفاقات روز دانشجو و روز عاشورا رخ نداده است. بازتاب چندانی از این سخنرانی تا کنون ندیده ام. فقط سایت جرس در مقاله ای با نام «ترفند سیاهی که اسباب رسوایی شد؛ تئوری بافی به اسم فوکویاما» و در پاراگرافی از آن اشاره کرده است که :
« آقای مسعود صدر الاسلام(شفق) نیز در جلسه  توجیهی جمعی از روحانیون حکومتی  در مشهد که  در آبانماه سال ۱۳۸۸برگزار شد، و در آن بنا بر ادعای خودش در راستای پیاده کردن نظر رهبری برای روشنگری و اشاعه این روشنگری ها توسط شنوندگان در استانهای خود، در یک  سخنرانی تقریبا سه ساعته  اخبار جعلی و شبهه برانگیزی در رابطه با بسیاری از جریانها و شخصیت های سیاسی کشور مطرح می کند.. او نیز عینا به همین فراز از نقل قول فوکویاما اشاره و عینا داستان دو بال را مطرح می کند.»
به نظر می رسد کلمه شفق در متن سایت جرس یک اشتباه تایپی است و منظور آن همین شخصی است که خود را مشفق معرفی کرده است. به هر ترتیب در نظر گرفتن سخنان این فرد و بررسی تحلیل هایی که توسط روزنامه کیهان منتشر می شود و همچنین مواضع رهبری جمهوری اسلامی نشان می دهد که سر نخ بسیاری از اتفاقات و تحلیل هایی که توسط نظام جمهوری اسلامی رخ می دهد در همین تحلیل ها و اطلاعاتی است که توسط افرادی مشابه این مقام امنیتی منتشر شده و مخصوصا به مقامات بالای جمهوری اسلامی ارائه می شود. لینک دریافت فایل صوتی این جلسه نیز به پیوست وجود دارد. با این وجود گوش کردن به دو ساعت سخنرانی این فرد ممکن است خسته کننده شود. از این رو خلاصه ای از فرازهای اصلی آن در زیر می آید.
گروه جی 7 همه بحران های دوران خاتمی را مدیریت کرده است.(منظور هفت حزب اصلاح طلب است)
ما این خبرها را به رهبر می دهیم و ذره­ای تحلیل نمی کنیم. تحلیل را خود آقا انجام می دهد.
بعد از شکست یاران خاتمی در انتخابات مجلس هشتم برای انتخابات ریاست جمهوری موسوی خوئینی ها رئیس اتاق فکر اصلاح طلبان شد.
مطلبی که در سایت نوسازی توسط حزب الهی ها و علیه سید حسن خمینی منتشر شده بود، به خاطر  القائات تاج زاده بوده است.
تمام اقدامات و عملکرد موسوی خوئینی ها از اول انقلاب تا کنون مشکوک است و ایشان بی شک مرتبط با سرویس های جاسوسی بیگانه است.
حادثه 13 ابان یک مشکل امنیتی برای انقلاب نوپای ما بود و موسوی خوئینی ها بدون هماهنگی با امام این مسئله را ایجاد کرد.  به این  بهانه که اگر امام در جریان قرار می گرفت مخالفت می کرد.
بهشتی در جایی گفته است که موسوی خوئینی ها افکار چپ گرایانه دارد و منبرهای ایشان گروه فرقان را پرورش می داد و  پای منبر ایشان کسانی مانند گودرزی رئیس گروه فرقان اعضای گروه فرقان پای منبر موسوی خوئینیها می نشستند. و همان زمان قبل از انقلاب معلوم بود که اعضای این گروه، بهشتی، مطهری و مفتح را خواهند کشت.
موسوی خوئینی ها به دنبال مدراکی دال بر ارتباط بهشتی و آمریکا بوده است و  وقتی چنین مدارکی نیافته به دنبال جعل چنین مدارکی بوده است (نقل به مضمون)
آنچه که موجب شد کشور بعد از انتخابات اخیر دچار بزرگترین مشکل امنیتی در کف خیابان شود، محصول جلسات هفتگی بوده که به مدت دو سال تحت عنوان جلسه صبحانه در منزل مهدی هاشمی برگزار می شده است.
مهدی هاشمی را در جایی آدم لمپن فاسد می خواند و ادامه می دهد که ابعاد وجودی مهدی هاشمی همه میدانند از پدرش گرفته تا بقیه همه می دانند که  این آدم چه جور آدمیست. از ارتباط با سرویس های اطلاعاتی بیگانه که شکی در آن نیست تا مسایل فساد که ساحت این جلسه مقدس است و من واردش نمی شوم.
پولهایی که مهدی هاشمی داده به ارازل و اوباش نزدیک 200 میلیون تومان هست: شبی 800 هزار تومن برای آتش زدن میدانهای شرق تهران. شبی یک میلیون تومان برای آتش زدن میدان های شهرک غرب. شبی دو میلیون (برای شخصی که شغلش تهیه سیاهی لشکر برای فیلمهای سینمایی است)برای آوردن سیاهی لشکر برای آتش زدن اتوبوس و بانک و حمله به نیروی انتظامی. پول ها هم  دسته شده روی میز مهدی هاشمی چیده شده بوده  و دسته دسته پول به ارازل و اوباش می داده است.
مهدی هاشمی نرم افزاری را وارد کشور کرد که در انتخابات خبرگان آن را وارد کرده و موفق آمیز بوده است. ما نمیدانیم ایشون در انتخابات خبرگان چیکار کرده . اشاره او به سیستم اس ام اس سنتر ستاد موسوی و کمیته صیانت از آرا بوده است. (شرح مفصلی در خصوص این سیستم می دهد) .
ده سال است که میرحسین موسوی جلساتی دارد که کارهای مطالعاتی انجام می دهند. محصول این جلسات جزوه زیست مسلمانی است که راهبرد آقای موسوی برای اداره کشور است. چیزی که از آن تراوش می کند مخالفت موسوی با حکومت دینی است. ایشان می گیود ما باید حکومت دینداران داشته باشیم و نه  حکومت دینداران. این فکر ملی مذهبی ها هم هست. و ابراهیم یزدی در این خصوص کتاب نوشته است.
هم ما و هم اصلاح طلبان از این شیوه میرحسین موسوی غافل بوده اند. و میر حسین موسوی از انتخابات به عنوان تریبون برای ارائه این طرح ده ساله استفاده کرد.
موسوی خوئینی ها می گوید میرحسین موسوی جام زهر را دست امام داد و امکانات برای ادامه جنگ در اختیار جبهه ها قرار نداد.
به گفت خامنه ای، خیلی از نامه های او برای امکانات جنگ روی میز نخست وزیر مانده بوده و عمل نکرد.
موسوی بجنوردی گفته است: میرحسین موسوی فاسق است و با کاندیدا شدن خودش فعل حرام انجام داده است.
اصلاح طلبان خیلی سعی کردند که موسوی را کاندیدای بیت امام و احمدی نژاد را کاندیدای بیت رهبری معرفی کنند که در صورت پیروزی هم ریاست جمهوی و هم جایگاه رهبری را بدست آوردند.
سید حسن خمینی به خامنه ای گفته است که این ردای رهبری بهتر است که برگردد به بیت امام. سید حسن خمینی برای ریاست مجلس خبرگان و رهبری خیز برداشته است. سید حسن خمینی به خاتمی و موسوی گفته است که وقتی پیش خامنه ای می روید، اجازه برای ورود به انتخابات نگیرید و بگویید که من به این جمع بندی رسیدم و تکلیف می بینم که کاندیدا شوم.
هاشمی رفسنجانی طرح مدت دار کردن دوره رهبری را در مجلس خبرگان مطرح کرد و بعد پیش خامنه ای این بحث را مطرح کرد. خامنه ای هم موافقت کرد که این بررسی های لازم انجام شود و بعد از خامنه ای اجرا شود. (خنده حضار)
فتنه با این پیچیدگی رخ داده و آقای لاریجانی ماله برداشته و این ور و اون ور دارد ماله کشی می کند که بیایید صلح کنیم. زندانیها آزاد شوند؟
در تهران ما 1400 خانوار نفاق داریم که بچه هایشان اعدام شده اند. فقط یک میلیون دویست هزار نفر اتباع بیگانه داریم که در تمام تجمعات بر علیه نظام فعال هستند.
خاتمی اصلا قرآن را قبول ندارد. ما این اطلاعات را فقط به آقای خامنه ای داده ایم. خاتمی در جمعه عده ای از زنان مشارکت با اشاره به سخنان شبستری و سروش افزوده است که چون قرآن بر دل پیامبر نازل شده است و حقیقت آن بر ما آشکار نیست و به همین دلیل برای ما قابل استناد نیست.بعد او ادامه داده است که به نظر می رسد  که بعضی احکام قرآن مناسب زندگی قبیله ای است. یا احکام صادر قطعی و جاودان بوده و یا تحت تاثیر شرایط آن زمان صادر شده است. اگر قطعی باشد به این معناست که ما باید قبیله ای زندگی کنیم و اگر نتوانیم قبیله ای زندگی کنیم پس نمی توانیم به قران تکیه کنیم.
یونسی وزیر اطلاعات خاتمی گفته است که آقای خامنه ای فقط در صورتی که بترسد، عقب نشینی می کند. این جز دیدگاه های هاشمی هم هست.
پیغام آقای هاشمی به اوباما این بوده است که تا قبل از انتخابات با ایران وارد مذاکره نکند.
خاتمی در باغ خصوصی ملک عبدالله رفته و دوزانو نشسته  و ملک عبدالله به او اعتراض کرده که تو به چه حقی از انتخابات کنار کشیدی و تو برای خاورمیانه باید حضور داشته باشی. و بعد خاتمی به او گفته که جناب سلطان شما خودتان را ناراحت نکنید اگر من نیامدم موسوی همان راه ما را می خواهد ادامه دهد. من فایل این صحبتهای خاتمی را برای سردار جعفری گذاشتم که گفت لااله الا الله!
حسین درخشان جاسوسی است که ابطحی وصلش کرده به  دشمن .
به ابطحی گفتیم که تو که به لحاظ اخلاقی اینقدر مشکل داری چرا خاتمی باهات برخورد نکرد؟  در جواب گفت آخه وضعش از من بدتره.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر